توافقنامه خدمات ، فایل ها و محصولات “همیار صنعت”:

کلیه کاربران و خریداران خدمات، فایل ها و محصولات “همیار صنعت” به عنوان اشخاص حقیقی یا حقوقی پس از تهیه هر یک از محصولات و خدمات “همیار صنعت” ، موظف به رعایت کامل شرایط و قوانین “همیار صنعت” هستند. ماهیت این شرایط برای تضمین رعایت حقوق کاربران و تطابق با قوانین حاکم بر کشور جمهوری اسلامی ایران است. این شرایط ممکن است بنا به شرایط در هر زمان جامع و کاملتر شود و “همیار صنعت” حق اضافه، حذف یا تغییر بندهای آن را در هر زمان و بدون اطلاع قبلی پس از انتشار آن ها در سایت hamyar-sanat.ir برای خود محفوظ می دارد. هرگونه شکایت و گزارش در مورد تخطی کاربران از این شرایط می بایست از طریق تیکت به “همیار صنعت” اعلام گردد.

فصول و مفاد

موافقتنامه و تفاهم نامه خدمت

خریدار: کسی است که به عنوان شخص حقیقی یا حقوقی اقدام به خرید و پرداخت هزینه خدمات ، فایل ها یا محصولات می نماید.
فروشنده: در این موضوع فروشنده همواره “همیار صنعت” می باشد..
محصول: هر یک از خدمات ، فایل ها یا محصولات ارائه شده توسط “همیار صنعت”.
پرتال کاربران: سایت اینترنتی به آدرس www.hamyar-sanat.ir که خریدار در آنجا حساب داشته و از طریق این حساب می تواند فهرست خدمات ، فایل ها یا محصولات خریداری شده یا منتشر شده خود را مشاهده و مدیریت کند. مشخصات خریدار در آنجا ثبت شده و قابل ویرایش و بروز رسانی است.
سیستم جامع تیکت: قابلیتی است در پرتال کاربران که کلیه مکاتبات الکترونیکی خریداران و کارشناسان “همیار صنعت” در آنجا ثبت و از طریق شماره تیکت قابل پیگیری است.
تعرفه: فهرست کامل خدمات ، فایل ها یا محصولات قابل ارائه همراه با ویژگی ها و محدودیت ها و قیمت ها به نحوی که خریدار کاملا آگاه گردد.
تحویل محصول: ارائه لینک دانلود محصول خریداری شده و یا ارائه دسترسی به خریدار برای دانلود خدمات ، فایل ها یا محصولات خریداری شده.
کاربر وب سایت: کلیه اشخاصی که از سراسر دنیا وب سایت “همیار صنعت” را مشاهده و مرور می کنند.
خرید: به معنای ارائه خدمات ، فایل ها یا محصولات به شرط پرداخت تمام تعرفه اعلام و تفاهم شده.

  1. همیار صنعت: در این بخش سایت اینترنتی با آدرس www.hamyar-sanat.ir که در این توافق نامه “همیار صنعت” نامیده می شود.
  2. هویت خریدار: خریدار شخصی حقیقی یا حقوقی است که مشخصات وی در پرتال کاربران و در بانک اطلاعات کاربران “همیار صنعت” وجود دارد و خدمات، فایل ها و محصولات خریداری شده تحت حساب وی مدیریت می شود
  3. برای حفظ حقوق قانونی، خریداران موظف به ارائه اطلاعات هویتی خود به “همیار صنعت” می باشند. ضمنا عواقب اعلام ناصحیح اطلاعات مستقیما بر عهده ایشان خواهد بود. “همیار صنعت” مسئولیتی در قبال کنترل صحت اطلاعات خریداران ندارد.
  4. خریداران اذعان می نمایند که کلیه اطلاعات هویتی ارائه شده و آدرس ها و شماره تماس و امثالهم صحیح بوده و همواره در بروز نگه داشتن آنها در پرتال کاربران می کوشند. “همیار صنعت” حق دارد هر زمان که نیاز به کنترل این اطلاعات داشته، تصویر برابر اصل این اطلاعات را از ایشان دریافت نماید. “همیار صنعت” حق دارد تا تکمیل اطلاعات صحیح و مستند نسبت به تعلیق سرویس دهی به خریدار اقدام نماید.
  5. کلیه ی حقوق معنوی خدمات، فایل ها و محصولات به “همیار صنعت” تعلق دارد.
  1. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات ، فایل ها و محصولات “همیار صنعت” تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه “همیار صنعت” و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، “همیار صنعت” حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت “همیار صنعت” در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا “همیار صنعت” مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت “همیار صنعت” کنترل نماید.
  2. تغییرات فنی: “همیار صنعت” برای بهبود کیفیت خدمات حق انجام تغییرات فنی، سخت افزاری، نرم افزاری یا شبکه ای را در سرویس های ارائه شده دارد. در مورد تغییراتی که سرویس خریدار را تحت تاثیر قرار می دهد “همیار صنعت” موظف است تا یک ماه پس از اعمال تغییرات، مشکلات احتمالی پیش آمده را رفع کند. خریداران موظف هستند خود را با این تغییرات سازگار نمایند. هرگاه به دلیل موارد ضروری، “همیار صنعت” امکان اطلاع رسانی یا خدمات دهی را از دست بدهد و یا فوریت های فنی این مجموعه را ناچار به این امر نماید مسئولیتی برای اطلاع رسانی زمان و نحوه تغییرات نخواهد داشت ضمنا خریداران به “همیار صنعت” وکالت می دهند تا در زمان مورد نیاز در جهت بهبود سطح کیفی سرویس اقدام به انجام فعالیت های سخت افزاری و نرم افزاری روی سرورهای “همیار صنعت” نماید.
  3. “همیار صنعت” می تواند تا زمانی که اطلاعات کافی در مورد موارد مشکوک پیدا نکرده است، اقدامی برای تغییر در سفارش، فایل ها، محصول یا خدمات صورت ندهد.

پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده ی تحویل شدن خدمات ، فایل ها و محصولات خریداری شده (در بسیاری از فایل ها به صورت آنی)، لینک دانلود در حساب کاربری خریدار درج می شود. عدم دسترسی خریدار به لینک دانلود یا وجود مشکل در دانلود خدمات ، فایل ها و محصولات، مانع تحویل خدمات ، فایل ها و محصولات نمی گردد و خریدار ضمن اعلام مشکل در تیکت پشتیبانی، می باید حداقل ۲۴ الی ۴۸ ساعت منتظر بماند تا مشکل رفع شود و لینک سالم برای ایشان ارسال گردد.
کلیه سفارشاتی که خریدار انجام میدهد میبایست بلافاصله دسترسی به لینک دانلود در بخش دانلود ها را داشته باشد. در صورت بروز مشکلات فنی، حداکثر زمان تحویل لینک های دانلود مربوط به سفارش 24 تا 48 ساعت کاری خواهد بود.
خریدار در صورتیکه در بازه زمانی حداکثر زمان تحویل، لینک خدمات ، فایل ها و محصولات را دریافت ننماید موظف است حداکثر ۷ روز پس از پایان زمان تحویل مجاز، مراتب را توسط تیکت پشتیبانی، به بخش فروش “همیار صنعت” اعلام نماید.
در صورت بروز شرایط ویژه فنی و یا محدودیت هایی که تحویل در زمان مقرر آن انجام نشود، “همیار صنعت” مجاز به افزایش زمان تحویل سرویس تا ٢ برابر خواهد بود.
خریدار حق درخواست لغو سفارش خریداری شده را نخواهد داشت. از آنجایی که جنس خدمات ، فایل ها و محصولات از نوع ایده پردازی و قابل کپی برداری در هر لحظه بعد از خرید محصول است و ضمانت عدم استفاده از آن غیرقابل تایید است، خدمات ، فایل ها و محصولات غیر قابل عودت، بازگشت وجه و یا تعویض آن با خدمات ، فایل ها و محصولات دیگر را ندارد.
“همیار صنعت” مسئولیتی در قبال عدم تطابق با نیاز و یا عدم استفاده خریدار از خدمات ، فایل ها و محصولات خریداری شده و تحویل شده را ندارد.
در صورت وجود هرگونه مغایرت در توضیحات خدمات ، فایل ها و محصولات ارائه شده به خریدار، خریدار موظف است مراتب را حداکثر یک روز پس از ثبت لینک دانلود در حساب کاربری ایشان به “همیار صنعت” اعلام نماید و “همیار صنعت” موظف است ضمن پیگیری مغایرت، مراتب اصلاح را در اسرع وقت به عمل آورد و در صورت عدم رفع مشکل، مسئولیت “همیار صنعت” صرفا پرداخت وجه پرداخت شده (بازگرداندن وجه) به حساب خریدار است.
در صورت اعمال بند 7 و نیاز به پرداخت وجه، مبلغ بازگشتی فقط و فقط به حساب همنام با هویت ثبت نام شده انتقال داده خواهد شد.

  1. به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه، امنیت دارد. در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات، استراق سمع شوند. به همین دلیل ضمن آنکه “همیار صنعت” تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط از خریداران می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. “همیار صنعت” هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود با جاهای دیگر را نمی پذیرد (“همیار صنعت” از پروتکل SSL استفاده می کند).
  2. “همیار صنعت” با تدابیر امنیتی خود مسئول حفظ امنیت پایه سرویس های خود می باشد.
  3. “همیار صنعت” مسئولیتی نسبت به امنیت تبادل داده ما بین خریدار و سرورهای بانکی ندارد.
  4. “همیار صنعت” مسئولیتی نسبت به در اختیار گرفتن کلمه عبور حساب کاربری خریدار، توسط اشخاص ثالث ندارد.
  5. “همیار صنعت” موظف به رعایت محرمانگی کلیه داده های موجود در حساب کاربری خریدار می باشد و همچنین آن را در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد داد.
  6. “همیار صنعت” تلاش خود را برای حصول بالاترین سطح امنیت ممکن برای حساب کاربری خریداران انجام می دهد از این رو “همیار صنعت” نسبت به اموری که در حیطه مسئولیت خریدار از لحاظ نگهداری امنیت حساب خود می باشد مسوولیتی ندارد.
  7. در صورت نیاز خریدار جهت برطرف کردن مشکلات غیر مرتبط با وظایف “همیار صنعت”، “همیار صنعت” بنا به حجم کار مجاز به دریافت هزینه اضافه جهت رفع مشکل می باشد.
  1. در صورت بروز اختلاف، جهت رفع اختلاف، خریدار و یا “همیار صنعت” موظف هستند بدوا نسبت به اعلام موضوع در تیکت پشتیبانی “همیار صنعت” اقدام نمایند و در صورت عدم کسب پاسخ مناسب، نسبت به ارتباط با مدیر “همیار صنعت” اقدام نمایند تا موضوع مجددا مورد رسیدگی واقع گردد. در صورت عدم حصول نتیجه پس از ۳۰ روز کاری، خریدار می تواند با تشکیل هیئت حل اختلاف مورد توافق طرفین، موضوع را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهند.
  2. در صورتی که توافقی در مذاکرات حاصل نشد، کارشناسان کمیته ی حل اختلافات انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران به عنوان مرجع رفع اختلاف مقرر گردیده است و هر دو طرف تفاهم نامه مکلف به پذیرش رای صادره می باشند.
  1. سوالات پیش از خرید را حتما در دیدگاه های همان محصول مطرح کنید. همکارانمان پاسخ لازم را ارائه خواهند داد.
  2. درخواست های پشتیبانی برای محصول خریداری شده صرفا می باید توسط سیستم تیکت “همیار صنعت” به ثبت برسد.
  3. بررسی دیدگاه های هر محصول، چگونگی پاسخگویی به دیدگاه کاربران و زمان ارسال پاسخ ها می تواند معیار خوبی برای سنجش پشتیبانی از خدمات ، فایل ها و محصولات باشد.
  4. پشتیبانی خدمات ، فایل ها و محصولات خریداری شده صرفا توسط کارشناسان آنلاین “همیار صنعت” انجام خواهد شد.
  5. پیش از خرید حتما به کیفیت خدمات ، فایل ها و محصولات، نظر سایر خریداران، دیدگاه های ارسالی کاربران، امتیاز کاربران، پیش نمایش آنلاین، توضیحات خدمات ، فایل ها و محصولات و … دقت فرمایید.
  6. امکان بازگشت وجه خدمات ، فایل ها و محصولات خریداری شده یا شارژ های انجام شده در کیف پول به هیچ وجه وجود ندارد. پیش از اجرای هرگونه عملیات مالی تصمیم بگیرید.
  7. خدمات ، فایل ها و محصولات معیوب و همچنین محصولی که دارای مشکل باشد پس از تایید کارشناسان “همیار صنعت” مورد تایید است.
  8. فروش و پخش خدمات ، فایل ها و محصولات، در سایر مارکت ها و سایت ها ممنوع است و در صورتی که ثابت شود محصول خریداری شده، توسط شما در سایر سایت ها و شبکه های اجتماعی به فروش رفته یا به صورت رایگان در اختیار سایر کاربران قرار داده شده است، “همیار صنعت” این حق را دارد در راستای حمایت از حقوق خود، دسترسی شما به نسخه های آتی خدمات ، فایل ها و محصولات خریداری شده را متوقف و در صورت تکرار این عمل، حساب کاربری شما را مسدود کند.
  9. “همیار صنعت” هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد فورس ماژور مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی، شیوع بیماری های همه گیر و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی نهایت تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد خواهیم کرد. بروز هر یک از موارد فورس ماژور موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد و تحریم یا عدم امکان تبادل ارز از موارد فورس ماژور برای “همیار صنعت” خواهد بود.
  10. با پرداخت مبلغ فاکتور و یا عضویت در سایت “همیار صنعت”، خریدار مواد توافقنامه و ضوابط “همیار صنعت” را پذیرفته و نیازی به اخذ امضاء از خریدار وجود ندارد.
  11. “همیار صنعت” در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی خریدار مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص مورد تقاضا را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.
  12. سقف خسارات اثبات شده توسط مرجع رفع اختلاف به خریدار برای هریک از انواع خدمات و محصولات، حداکثر معادل هزینه پرداختی آن محصول توسط خریدار بوده و “همیار صنعت” هیچگونه مسئولیتی در قبال جبران خساراتی مازاد بر این مبلغ نخواهد داشت و خریدار در این مورد توافق کامل داشته و حق هیچگونه دریافت مطالباتی علاوه بر آن را ندارد.
  13. تغییرات توافقنامه: توافقنامه استفاده از خدمات “همیار صنعت” تابعی است از قوانین جمهوری اسلامی ایران و سایر قوانین مجامع ناظر بر خدمات قابل ارائه “همیار صنعت” و از آنجا که این قوانین و توافقات در سطح کشور و بین الملل به طور آنلاین و ماهانه امکان تغییر دارند، “همیار صنعت” حق تغییرات آتی در توافقنامه را بر خود محفوظ می داند و نسخه توافقنامه بروز شده را از طریق لینک به صفحه توافقنامه در وب سایت “همیار صنعت” در دسترس عموم قرار خواهد داد. ضمنا “همیار صنعت” مسئولیتی نسبت به اطلاع رسانی نفر به نفر در خصوص تغییرات احتمالی نداشته و خریدار می بایست موارد را عندالزوم با مراجعه به وب سایت “همیار صنعت” کنترل نماید.